top of page

Over Inge

20 jaar geleden startte ik als verantwoordelijke voor een vijftal medewerkers bij Bpost waarbij ik snel doorgroeide naar het beheer van een kantoor met 80 medewerkers. Door de jaren heen zorgde ik voor zowel de bedrijfsvoering, de personeelsadministratie, het halen van objectieven alsook de doorvoeren van reorganisaties. Dit alles verliep op een zodanig gestructureerde wijze zodat ik steeds controle had over elke situatie. 

 

Na 10 jaar zette ik mijn volgende stap in een totaal andere wereld, namelijk deze van de bouw / constructie. Deze sector sprak me reeds jarenlang aan en ik vond mijn gading in de zeer brede verantwoordelijkheid die ik kreeg omtrent aankoop, verkoop, planning, administratieve voorbereiding van boekhouding, aanbestedingen enzovoort.

 

​Mijn ervaring opgebouwd in de laatste 10 jaar van mijn carrière laat me toe te stellen dat ik vele facetten van het beheer van een onderneming zeer goed leerde kennen en kon optimaliseren. Dit komt voornamelijk omdat ik de praktische taken zelf eerst heb uitgevoerd en dus perfect weet waar de moeilijkheden zitten. Mijn ervaring baseert zich niet op de theorie, maar op de praktische werking en verbetering van zowat alle administratieve processen waar een bedrijf met te maken krijgt.

​

Door gesprekken met vele zelfstandigen en bedrijfsleiders van kleine en middelgrote ondernemingen zag ik de nood aan een vorm van administratieve ondersteuning die zowel flexibel is maar die niet opnieuw bijkomende administratie met zich meebrengt want personeel aanwerven vergt ook administratie ;-). Ook is er in vele gevallen geen nood aan een voltijds of zelfs halftijds medewerker die de administratie behandelt, maar eerder iemand die wekelijks gedurende enkele uren kan ondersteunen. Vanuit deze vaststelling heb ik beslist dat ik u deze dienst kan bieden, een ondersteuning die u ademruimte en gemoedsrust geeft.

Typography Design
Designer At Work
Work Desk
Financieel rapport
Grafieken bekijken
Kantoorwerk
bottom of page